Ga naar de hoofdinhoud

Verloning naar werk

Van "Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓"

Ga naar het project

Het zou leuk zijn indien je een vergoeding krijgt voor wat je doet. Veel leerkrachten onder ons hebben bijkomende verantwoordelijkheden doen veel bijkomend werk ( wat anderen niet doen) en worden daar niet voor verloond. Beleidsondersteuners , mentoren die na de uren nog overlegmomenten hebben enz.. Iedereen krijgt evenveel. Evenveel als die leerkrachten ( goede!!) leerkrachten die werken van 08 u - 16 u. Als er voor navormingen een verloning zou komen, dan zouden meer leerkrachten zich gaan professionaliseren. Nu krijg je enkel bij een Banaba iets extra. Wat met die leerkrachten die zich elk bijscholen? Diegenen post graduaten halen met vele taken , opdrachten , workshops en examens. Die krijgen niets. Als er verschil zou zijn naar verloning denk ik dat er meer nog inzet zou zijn naar professionalisering en het maakt het beroep aantrekkelijker. Want je kan bij wijze "promotie" maken.

Officiële updates

Laatste update: 17 mei 2021

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 10, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓

Geplaatst door

onbekende auteur op 14 mei 2021

Huidige status

IDEE