Heel erg bedankt voor je idee! 👍 We zijn benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan je nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
Verhoging van de fietsvergoeding
Van "Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓"
Ga naar het project
In de vergroening van de samenleving en ter ondersteuning van het ecologisch beleid vind ik echt dat de fietsvergoedingen opgetrokken moeten worden. Wij krijgen 0,15 euro. Dit is echt totaal niet meer representatief als vergoeding in 2021.
Kom op overheid! Als jullie staan voor een groen beleid, moet je dat ook laten zien in de vergoeding die jullie toekennen aan jullie personeel.
Officiële updates
Laatste update: 27 mei 2021
Geplaatst op 27 mei 2021
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Inderdaad, wij krijgen het absolute minimum, terwijl een aantal andere werknemers (overheidspersoneel en mensen die in de privésector werken) tot 0,24 euro/km krijgen... waarom dit verschil? Helpen wij minder mee aan het verbeteren van het milieu omdat wij leerkracht zijn...? Iedereen gelijk voor de wet in onze 'democratie' zou niet méér dan normaal zijn, toch?
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Want een juf/meester die met de fiets naar school komt, zal ook minder snel ziek worden! Momenteel heerst er een lerarentekort. Meer mensen motiveren om met de fiets te komen (door vergoeding) zorgt er voor dat er meer gezonde leerkrachten op school aanwezig zijn!
Tevens hebben wij een voorbeeldfunctie...
Totaal aantal likes: 7, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓
Geplaatst door
Huidige status
Populair idee
