Toon groot onderwijstalent met de 'Uitreiking van de onderwijs awards'
Van "Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓"
Ga naar het project
Onlangs bracht ik als journalist verslag uit over de uitreiking van de "zorg awards" met onder meer de verkiezing van de "zorgwerkgever van het jaar".
Dat bracht me op het idee om ook een dergelijk evenement te organiseren voor onderwijs met de verkiezing van de leraar/de directeur/de leerlingbegeleider/de secretariaatsmedewerker/......van het jaar. En waarom ook niet de verkiezing van de meest duurzame/innovatieve/.....school van het jaar.
De laureaten met elk hun verhaal kunnen inspirerende voorbeelden zijn voor anderen en het toont ook aan de buitenwereld dat er in onderwijs vele, grote talenten werken die zich elke dag met hart en ziel inzetten voor onze kinderen.
