Heel erg bedankt voor je idee! 👍 Benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan iedereen nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
Terug naar de essentie!
Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"
Ga naar het project
Het onderwijs heeft nood aan rust. Laat de leerkracht doen waar hij voor opgeleid is: lesgeven. Beperk alle andere “taken”.
Maar niet alleen de leerkracht. Wat met de directies? Wanneer gaat men daar eens iets aan doen? Na veel beloven en vooral niks doen, is men erin geslaagd van dat mooie ambt een knelpuntberoep van te maken?!
Officiële updates
Laatste update: 5 mei 2021
Geplaatst op 5 mei 2021-Laatst gewijzigd op 5 mei 2021
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 3, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓
Geplaatst door
Huidige status
IDEE
Tags
Schooldirectie
