Heel erg bedankt voor je idee! 👍 We zijn benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan je nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
Positief communiceren van alle onderwijspartners
Van "Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓"
Ga naar het project
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat een groot deel van de communicatie rond de job bestaat uit politiek getouwtrek, negatieve berichtgeving, een publieke klaagmuur over de job, achterhoedegevechten uitgesmeerd in de pers... En dat is er sinds corona niet beter op geworden.
Nee, niet enkel op een goednieuwsshow, maar wel steeds vanuit de professionaliteit en de kwaliteiten van de leraren. En uiteraard de leerlingen niet vergeten. ;)
Een warme oproep dus!
Officiële updates
Laatste update: 17 mei 2021
Geplaatst op 17 mei 2021
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 5, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓
Geplaatst door
Huidige status
IDEE
