Heel erg bedankt voor je idee! 👍 We zijn benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan je nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
Planlast verlagend werken
Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"
Ga naar het project
Er werd in het verleden gesproken om de planlast te verlagen maar het omgekeerde is gebeurd. Leraren krijgen teveel extra taken. Meer dan 10jaar geleden. Meestal is dit op de pc te maken waardoor de jongere leerkrachten dan degenen zijn die er mee opgezadeld worden. Anciens durven al snel eens zeggen dat ze daar te oud voor zijn of dat het hun zorg niet meer is. Ik begrijp dit ook wel maar natuurlijk is dat ten koste van de niet-anciens.
Officiële updates
Laatste update: 27 mei 2021
Geplaatst op 27 mei 2021
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓
Geplaatst door
Huidige status
IDEE
Tags
Digitalisering
Schoolorganisatie
