Ga naar de hoofdinhoud

Permanente vorming

Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"

Ga naar het project

Leerkrachten zouden meer de kans moeten krijgen om hun kennis en vaardigheden bij te spijkeren. Dit zou zowel binnen (bij elkaar hospiteren) als buiten de school moeten kunnen gebeuren. Er zou een goede databank moeten komen van interessante en kwaliteitsvolle nascholingen; want dat zijn ze spijtig genoeg niet altijd....En dan verlies je kostbare tijd.

Persoonlijk vind ik ook dat er veel meer navormingen aangeboden zouden moeten worden tijdens de grote vakantie.

Verder denk ik ook dat je het beroep aantrekkelijker zou maken voor jonge mensen door er een masteropleiding van te maken. Dit zou er ook voor kunnen zorgen dat de achtergrondkennis rond heel wat problematieken groter wordt. Niet enkel vaardigheden maar ook kennis zijn vandaag de dag heel belangrijk ( ik denk maar aan alle soorten leer-en gedragsstoornissen)

Officiële updates

Laatste update: 7 mei 2021

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓

Geplaatst door

onbekende auteur op 5 mei 2021

Huidige status

IDEE