Heel erg bedankt voor je idee! 👍 Benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan iedereen nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
People management
Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"
Ga naar het project
Geef scholen/schoolbesturen de mogelijkheid om aan people managament te doen voor hun school/scholen.
Binnen andere bedrijven is het nu zo normaal om hierop in te zetten, binnen onderwijs is er hiervoor niet veel mogelijk.
Geef de vrijheid en de mogelijkheden om hier ook mee in te groeien, op het tempo en de manier van elke school.
Officiële updates
Laatste update: 5 mei 2021
Geplaatst op 5 mei 2021-Laatst gewijzigd op 5 mei 2021
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Hebben grote schoolbesturen die mogelijkheid niet.? Ik denk het wel. De kwestie is hoe ze met hun personeel willen omgaan. Wanneer er in de school en ook nog vanuit de IM begeleiding in vertrouwen is voor startende of vragende leerkrachten die samen op pad gaan, dan krijg je een mooi verhaal. Ik zie dat verhaal in onze school. Dus het is mogelijk.
Totaal aantal likes: 4, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓
Geplaatst door
Huidige status
IDEE
Tags
Kwaliteit
Professionaliteit
Schoolorganisatie
