Ga naar de hoofdinhoud

neem voorbeeld op de privésector

Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"

Ga naar het project

Beloon de mensen die echt hard werken en steeds willen bijleren, haal de mensen eruit die niet meer gemotiveerd zijn om het beste uit de kinderen te halen.

Werk je goed, krijg je voordelen, krijg je opslag. Evolueer je niet in je job en doe je maar het minimum, dan krijg je ook het minimum. Natuurlijk moet de leidinggevende iemand zijn die het potentieel van zijn werknemers kan inschatten en durft ingrijpen waar nodig. Dit is vaak een groot probleem.

In het onderwijs kan je echt blijven innoveren, maar kan je ook vastroesten. Daar moet een duidelijk verschil te zien zijn op het einde van de maand, want anders wordt bijna iedereen opgezogen in de flow: doe gerust minder, daar word je evenveel voor betaald. Waarom nog meer werken?

Officiële updates

Laatste update: 2 juni 2021

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓

Geplaatst door

onbekende auteur op 28 mei 2021

Huidige status

IDEE