Heel erg bedankt voor je idee! 👍 We zijn benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan je nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
Laat mensen die meer uren willen opnemen dit doen!
Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"
Ga naar het project
Stel: een vacature raakt niet ingevuld op je school en zelf wil je er gerust een aantal uren bijnemen. Dit kan wel, maar moeilijk en financieel niet aantrekkelijk. Last de mensen die, bvb tot 30u per week les willen geven dit toch doen...
Natuurlijk mag het geen verplichting worden, niet voor elk vak is dit mogelijk.
Officiële updates
Laatste update: 21 mei 2021
Geplaatst op 21 mei 2021
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓
Geplaatst door
Huidige status
IDEE
