Ga naar de hoofdinhoud

krachtpatsertaal

Van "Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓"

Ga naar het project

Dag allemaal,

Misschien kunnen we beginnen om woorden als "versterken", "sterker", "sterk", "ondersteunen",... achter ons te laten. Dat spierballengerol met woorden geeft immers de indruk dat het onderwijs zwak is en op instorten staat. Niet te verwonderen dat het imago van het lerarenberoep en van het onderwijs een opkikkertje nodig heeft.

Ik zoek even naar een alternatief: "verrijken" en "rijker" ? "bewegen", "in beweging" ?

Ik hoop dat we nog alternatieven vinden en het "je moet sterk zijn"-idee stilaan kunnen achterlaten...

Officiële updates

Laatste update: 27 mei 2021

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Geplaatst door

onbekende auteur op 25 mei 2021

Huidige status

IDEE