Ga naar de hoofdinhoud

Geen energie verspillen aan nettenstrijd

Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"

Ga naar het project

Als leerkrachten hun energie in hun kinderen en hun leerprocessen zouden kunnen investeren ipv werkgroepen sociale media, profilering en pers, zou het onderwijs veel kwalitatiever zijn. De nettenstrijd zorgt ervoor dat we ons als school constant willen bewijzen om leerlingen aan te trekken. De school is als het ware een bedrijf geworden waarin de leerlingenaantallen moeten groeien. De werving vraagt zo veel tijd energie van het personeel. We blijven en blijven maar inschrijven om als school te groei. Klassen worden extreem groot zodat we voldoende uren hebben volgend jaar. Gaat kwantiteit boven kwaliteit? In onze buurlanden is er geen nettenstrijd waar alle energie insluipt.

Officiële updates

Laatste update: 5 mei 2021

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 9, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓

Geplaatst door

onbekende auteur op 4 mei 2021

Huidige status

Populair idee