Fietsvergoeding optrekken
Van "Hoe kan het imago van en de waardering voor het lerarenberoep positief worden versterkt❓"
Ga naar het project
De toekomst zal groen zijn of niet zijn. Allereerst; fietsvergoeding optrekken naar het elders gewone niveau van €0,24/km.
Daarnaast vraag ik me echt af of het nodig is dat er leerkrachten van kilometers in de omtrek naar school rijden. Dit mag, maar zou het kunnen gestimuleerd worden dat er vlot gewisseld kan worden van scholen? Een personeelslid dat van Gent naar Lokeren rijdt en andersom ook zo iemand: wisselen! Dit betekent bvb. dat deze leerkrachten uitgenodigd worden dit te doen, dat er in dat voorstel een jaar proef zit, en dan vlot de benoeming omzetten of even vlot sparen voor TADD en die spullen, in welke scholengemeenschap je ook werkt.
