Heel erg bedankt voor je idee! 👍 We zijn benieuwd naar de verdere reacties. Tot 6 juni kan je nog ideeën posten of op ideeën reageren.
Op de hoogte blijven van dit project en de resultaten? Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Vlor: https://www.vlor.be/blijf-op-de-hoogte.
Een echt nascholingsbeleid.
Van "Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓"
Ga naar het project
Laat leraren de kans om te blijven groeien.
Zorg voor degelijke opleidingen. - Zorg voor ruimte zodat leraren die nascholingen ook kunnen volgen. - Zorg voor middelen om nieuwe ideeën vorm te kunnen geven.
Officiële updates
Laatste update: 7 mei 2021
Geplaatst op 7 mei 2021
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Ik neem aan dat het hier ook over bijscholingen gaat? Het budget dat scholen krijgen om per leerkracht aan bijscholingen te spenderen is echt weinig. Ik volg bijscholingen maar die kosten me zelf handen vol geld omdat het aanbod waaruit ik kan kiezen binnen de scholengroep ontoereikend is. Ik denk dat dit anders kan en moet georganiseerd worden!
De bijscholingen zijn dan ook nog eens meer dan noodzakelijk om innovatief te zijn als leerkracht op school.
Met €250 euro over 3 schooljaren... daar spring je niet ver mee!
Totaal aantal likes: 4, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Hoe maken we de leer- en werkplek van de leraar aantrekkelijker ❓
Geplaatst door
Huidige status
IDEE
